چرا سئو شبیه به آشپزی است ؟
برای کسانی از ما که خدمات سئو کار می کنیم ، توضیح دادن آن به شکلی ساده که به معنای ساده برای یک فرد عادی ، واقعاً دشوار است. من با این اوقات بی شماری تلاش کرده ام که برای دوستان و اعضای خانواده توضیح بدهم که چه کاری انجام می دهم. از افرادی که از من می پرسند چگونه "الگوریتم های دستکاری شده" را برای دستیابی به صفحات وب برای رتبه بندی می کنم.از آنجا که به نظر می رسد اکثر قیاس ها به غذا باز می گردند ، من مقایسه دیگری را در رابطه با غذا ارائه داده ام تا به شما توضیح دهم که چگونه سئو کار می کند و چگونه عناصر مختلف یک وب سایت با هم همکاری می کنند تا به یک صفحه وب کمک کنند.
سئو مانند آشپزی است
سئو مانند آشپزی است ، تلاش برای رتبه بندی در گوگل مانند شرکت در یک مسابقه آشپزی است.
در بیشتر نمایش های آشپزی ، به شما یک چالش مجموعه مانند "ایجاد یک غذا" داده شده است. این چالش معادل موضوع صفحه شما است. ظرف شما مانند صفحه وب شما است ، و ظروف رقبای شما مانند صفحاتی هستند که سعی می کنند برای همان موضوعی که دارند رتبه بندی کنند. بنابراین اگر هدف کسب مقام اول در این رقابت یا کسب رتبه در صفحه اول جستجوی گوگل باشد ، داوران نماینده الگوریتم گوگل هستند و مخاطبان این رقابت نماینده بازدید کنندگان وب سایت هستند. برای برنده شدن در این رقابت ، شما باید بهترین ظرف را برای برنده شدن دو داوران و مخاطبان ایجاد کنید. برای رتبه اول در گوگل ، شما باید بهترین صفحه را ایجاد کنید که الگوریتم و بازدید کنندگان وب سایت را خوشحال کند. در مرحله اول ، شما می خواهید مطمئن شوید که دستور العمل شما هنوز هم بی نظیر است. بازگشت به مثال ایجاد یک ظرف صبحانه ، درست کردن یک غذای اساسی از بیکن سرخ شده و تخم مرغ ، شما را در وهله اول قرار نمی دهد ، مگر اینکه چرخش جدیدی به آن بدهید و به معنای واقعی کلمه جدیدی را روی میز بیاورید. از طرف دیگر . به همین روش ، محتوای صفحه وب باید به اندازه کافی مناسب باشد .
روی مخاطبان خود متمرکز شوید
به عنوان منتقدان حرفه ای مواد غذایی ، داوران دستورالعمل های خاصی را برای چگونگی ظاهر و طعم یک ظرف تنظیم می کنند. با این حال ، در این رقابت خاص ، اکثر نمرات از نحوه رای گیری مخاطبان حاصل می شود. شما می خواهید این غذا را با رعایت دستورالعمل های آنها (الگوریتم گوگل) اجرا کنید ، اما بهترین راه برای انجام این کار تمرکز روی لذت بردن یک عاشق غذا در مخاطب است. بنابراین ، رأی از مخاطب بسیار شبیه دریافت لینک یا اشتراک از بازدید کنندگان وب سایت شما است ، هرچه تعداد بیشتری دریافت کنید ، احتمال اینکه صفحه شما رتبه بندی کند بیشتر است زیرا افراد در حال یافتن اطلاعات هوشمندی هستند که می خواهند به اشتراک بگذارند.
از ترکیبات مناسب استفاده کنید
استفاده از چاشنی ها در سئو
استفاده بیش از حد از کلمات کلیدی مانند درست کردن وعده غذایی با نمک بیش از حد است!
بیایید بگوییم که هر ماده ای در غذای شما یک سئو متفاوت است. بنابراین بیایید بگوییم کلمات کلیدی چاشنی های داخل ظرف هستند. بدون چاشنی ، وعده غذایی فاقد طعم است. در حالی که چاشنی ها عالی هستند ، باید به اندازه کافی اضافه کنید . به همین ترتیب ، محتوا بدون استراتژی کلمه کلیدی فاقد جهت است و کلمات کلیدی نباید بر محتوا غلبه کند.
آن را اشتها آور کنید
سرانجام ، طراحی را فراموش نکنید. مهم نیست که غذای شما چقدر عالی باشد ، اینجا طعم شما به نظر نمی رسد . به همین روش ، با طراحی بد یا قالب بندی بد ، محتوای عالی می تواند صدمه ببیند. اگر صفحه وب شما با قلم خوانا ، پاراگرافها و تصاویر شکسته ، از نظر بصری خوشایند و کاربرپسند نیست ، هیچ کس به اندازه کافی طولانی در صفحه شما نخواهد ماند .
وب سایت اصلی در مقابل وب سایت آماده
یک وب سایت واقعا عالی بسیار شبیه به یک وعده غذایی است که از ابتدا با مواد تازه ساخته شده است ، در حالی که یک وب سایت قالب شبیه به یک شام یخ زده است. ممکن است در تصویر موجود در جعبه بسیار عالی به نظر برسد ، اما نتیجه خوبی ندارد . منجمد گزینه ساده تر و شاید ارزان تر خواهد بود ، اما مطمئناً غذای خانگی طعم بهتری خواهد داشت. به نظر شما کدامیک بیشتر احتمال دارد که مخاطب را به خود اختصاص داده و در این رقابت برنده شود؟
بنابراین دفعه بعد که سعی در توضیح نحوه عملکرد سئو دارید ، از همین مقایسه استفاده کنید .
شباهت سئو با آشپزی
- توضیحات
- نوشته شده توسط Super User
- دسته: SEO
- بازدید: 2163