نکته های مهم برای انجام سئو در صنعت مد
طریقه فروش پوشاک آنلاین با سئو
چگونه سئو را برای وب سایت های مد انجام دهیم.
وب سایت های مد ، چه آنها فروشگاه های آنلاین اینترنتی باشند و چه فقط وب سایت های معرفی پوشاک و وبلاگ ها ، دقیقاً همگی آنها به سئو نیاز دارند . از این گذشته ، هیچ راه بهتری برای رسیدن به جایگاه های برتر در موتورهای جستجو بدون سئو وجود ندارد . بدون سئو خطر نکنید و تمام تلاش خود را هدر ندهید!
بنابراین چگونه می توان با سئو برای وب سایت های مد و فروش لباس قدم برداشت ؟
1. تحقیق در مورد کلمات کلیدی با تمرکز ذهن
"یکی از اساسی ترین اصول سئو" : قبل از همه چیز از کلمات کلیدی کشیده استفاده کنید. رقابت کمتر برای آنها وجود دارد ، آنها با هدف واضح تر جستجو را منعکس می کنند و به احتمال زیاد منجر به فروش می شوند. کلمه کلیدی مانند "ژاکت مردانه" بعید است که شما را در صفحه اول گوگل قرار دهد. وب سایت های دیگر در حال حاضر رتبه بالایی برای آن دارند. از طرف دیگر ، "ژاکت چرمی مشکی مردانه با کمربند" کمک بسیار بیشتری به شما خواهد کرد. بنابراین استفاده از کلمات کلیدی با بصورت چمله ای برای یک وب سایت مد بسیار کارآمد است . کلمات را در پیشنهادات کلمات کلیدی WebCEO انتخاب کنید ، و شما هستید که اینجا برنده می شوید .
یک قانون اساسی دیگر برای سئو وجود دارد: "با تمرکز روی سئو کار کنید". محتوای سایت شما باید تازه و به روز باشد ، وگرنه کسی به آن علاقه مند نخواهد بود . این امر به ویژه در مورد مد صادق است . هیچ چیز در مد برای همیشه دوام ندارد ، روندها پیش می روند و می روند تازه ها همیشه قدیمی می شوند ، و این باید در استراتژی تجارت شما منعکس شود. که هم بازاریابی و هم سئو را شامل می شود.این بدان معنی است که کلمات کلیدی بلند به تنهایی نمی توانند آن را پیشرفت دهند. (همیشه باید در صنعت مد به روز باشید) کلمات کلیدی بلند در حال حاضر روندهای خوبی دارند . Google Trends موفقیت یک روند را به شکل نمودار نشان می دهد ، و سیستم های اجتماعی خاصی مانند "پینترست" همچنین به عنوان چشم به آنچه در روند مد خوب است مناسب هستند. از آنها استفاده کنید و ببینید کلمات کلیدی باعث ترافیک شما می شود . با تغییر فصل ها به روز باشید .
2. تصاویر را بهینه کنید
صنعت مد بیش از هر چیز به تصاویر متکی است. سئو مارک های پوشاک را نیز پوشش می دهد . چشمهای کاربران خود را خیره و متحیر و مبهوت کنید! این تفاوت بین لباس های مد روز و لباس های روزمره است.
"از تصاویری استفاده کنید که خیره کننده باشند"
به طور طبیعی ، تصاویر سرعت بارگیری یک وب سایت را کاهش می دهند. هرچه محتوای صفحه بیشتر باشد ، بارگیری بیشتر طول می کشد. و هر چه مدت زمان بیشتری طول بکشد ، مشتریهای کمتری خواهید داشت. نمی توانید از داشتن عکس در یک وبلاگ مد یا یک سایت تجارت الکترونیکی اجتناب کنید. اما شما می توانید (و باید) همه کارهایی را که می کنید انجام دهید تا بار سنگینی که بر دوش سایت قرار دارد را کاهش دهید.
نحوه بهینه سازی تصاویر در سایت خود : ابعاد را بهینه انتخاب کنید،تصاویر دارای عرض و ارتفاع هستند،آنها نه تنها بر فضای اشغال شده در یک صفحه ، بلکه بر سرعت نیز تأثیر می گذارند. بنابراین ، عرض و ارتفاع یک تصویر نباید بیش از حد مورد نیاز باشد.
تصاویر خود را در قالب مناسب ذخیره کنید. JPEG برای تصاویر بزرگ بهترین است. PNG برای موارد کوچک ترجیح داده می شود.
سرانجام ، برخی از برنامه های نرم افزاری گرافیکی عملکرد تنظیم کیفیت تصویر و کاهش اندازه پرونده آن را دارند. هر تصویری دارای نقطهای است که کیفیت آن از بهترین موارد قابل تشخیص نیست و در عین حال به شما امکان میدهد چند کیلوبایت را نیز اصلاح کنید. سعی کنید این تعادل را پیدا کنید! درباره زمان بارگذاری سایت خود هوشیار باشید. اگر تصاویر شما باعث ایجاد مشکل می شوند ، ابزار صفحه سرعت WebCEO این کار را می کند.
3. محتوای برجسته ایجاد کنید
محتوا پادشاه است. برای دستیابی به رتبه بالا ، محتوای سایت باید بی نظیر و ستاره و به قول خودمونی ( یک ) باشد. اما اگر ما در مورد مد صحبت می کنیم ، این قانون سئو بسیار سخت تر از حد معمول می شود.
از این گذشته ، توصیف اینکه محصول شما چگونه است و حس لمس را چگونه به مشتری می توان داد ، و مشتری شما چقدر می خواهد از آن لذت ببرد ، یک چالش واقعی است. با این حال این دقیقاً همان کاری است که شما باید انجام دهید! مشتری با خرید چیزی خسته کننده چگونه رضایت خواهد داشت؟ برعکس ، این باید هیجان انگیزترین خریدی باشد که در زندگی خود انجام داده است ! و این تنها با ترکیب دو عامل با کیفیت بالا حاصل می شود: تصاویر و متن به روز .
در اینجا چند نکته برای نوشتن متن قدرتمند آورده شده است:
روی قوی ترین مزیت محصول خود تأکید کنید.
از کلمات قدرت استفاده کنید که برای نیاز روانی محصول شما مناسب است.
سؤالاتی را درباره محصول خود پیش بینی کنید و این سوالات را به ویژگی های محصول وصل کنید.
از کلمات حسی برای کمک به خریداران در ارتباط بیشتر با مورد استفاده کنید: (مانند نور ، بافت ، احساس ، نرم ، لطیف ، گیرا ).
روی خریدار ایده آل خود متمرکز شوید و داستانی را برای آنها بگویید.
تأثیر نفوذ اجتماعی و بررسی محصولات.
از کمبودها استفاده کنید.
4- محصولات خود را در دسته بندی ها قرار دهید
در مرحله بعدی ما در مورد یکی از خطرات شما با هر فروشگاه آنلاین صحبت خواهیم کرد: "خطرات کلمه کلیدی".
هنگامی که دو یا چند صفحه دارای کلمات کلیدی یکسان هستند ، موتورهای جستجوگر که آنها را بررسی می کنند و با یک مشکل روبرو می شوند: کدام صفحه باید برای آن دسته از کلمات کلیدی رتبه بالاتری داشته باشد؟ وب سایت شما به جای رقبای واقعی خود با خودش رقابت می کند و این امر بر قابلیت مشاهده صفحات در نتایج جستجو تأثیر می گذارد. برای جلوگیری از این مشکل ، سئو به این اصل پایبند است : (یک صفحه - یک مجموعه کلمات کلیدی. بدون تکرار کلمات کلیدی).
دارندگان سایت تجارت الکترونیک گاهی با ایجاد یک صفحه جداگانه برای هر محصولی که در اختیار دارند ، خود را به چالشمی کشند. از آنجا که احتمالاً شما بیش از یک نوع "چکمه برای بانوان" را می فروشید ، داشتن صفحه برای هر یک به این معنی است که آنها حداقل دارای یک کلمه کلیدی مشترک هستند. چگونه می توانید از این امر جلوگیری کنید؟ نگران نباشید ما در کنار شما هستیم .
تقسیم همه محصولات شما به دسته ها بیش از اندازه کافی است. بگذارید هر دسته توضیحات خاص خود را داشته باشد که متناسب با محصولات موجود باشد ، و مسئله خطرات با کلمه کلیدی قبل از حتی ظاهر شدن حل می شود. به این معناست که شما اشتباه نگیرید و همان کلمات کلیدی را در توصیف چند دسته قرار دهید.
5- از ابزارهای تجزیه و تحلیل وب برای ردیابی فعالیت کاربر در سایت خود استفاده کنید
آیا فروش روشی دقیق برای سنجش موفقیت وب سایت شما است؟
ممکن است چنین به نظر برسد؛ پس از همه ، یک فروشگاه آنلاین سایتی است که برای فروش کالاها ساخته شده است ، فروش چیزی است که درمورد آن وجود دارد. حتی اگر بهینه سازی موتور جستجو برای همه شما فعال و بهینه باشد ، باز هم ممکن است گمان کنید که هر چقدر وب سایت شما عملکرد خوبی داشته باشد ، هنوز هم می تواند بدون نیاز به سئو حرکت داشته باشد ، که اینجا بزرگترین اشتباه شما است . مجموعه های فروشی هستند که بعد از مدتی که به فروش ایده آل خود می رسند قطع ارتباط با سئو کار خود می کنند و برای پیشرفت خود به این پرداخت هزینه برای سئو به چشم هزینه اضافی می نگرند و اینجا است که بدون سئو کار و انجام سئو از رقبای خود عقب می افتند و اگر زود جلوی اشتباه خود را نگیرند سقوط می کنند . "(سئو همانند بنزین برای ماشین می باشد)"
1. آنالیز گوگل
از آنالیز گوگل استفاده نمایید .ردیاب های UTM را به آن پیوندها اضافه کنید ، و می توانید تعداد کلیک های دریافت شده توسط تماس با شما را محاسبه کنید. نتایج در حساب Google Analytics شما نمایش داده می شود. ترکیب این اعداد با دیگر آمارها مانند نمایش صفحه و میزان تکرار ممکن است بینش بازدید کنندگان شما را به شما نمایش دهد. آیا تعداد خریداران بیشتری از خریداران در بین آنها وجود دارد؟ اگر می خواهید بدانید از یک کد رهگیری UTM استفاده کنید.
6.هیچ صفحه ای را فراموش نکنید
وب سایت ها و صفحات آنها پس از ایجاد آنها به طور خودکار در نتایج جستجو ظاهر نمی شوند. در حقیقت ، اگر چیزی خاص از دست نرود ، ممکن است به هیچ وجه در آنجا ظاهر نشوند.ببینید موتورهای جستجو دارای رباتهایی به نام "عنکبوت" یا "خزنده" یا "ربات" هستند. این وظیفه آنهاست که صفحات وب را پیدا کنند و آنها را برای موتورهای جستجو قابل مشاهده کنند. اما برای انتقال از یک صفحه به صفحه دیگر ، آنها باید صفحات را به لینک های ارتباطی متصل کنند ، وگرنه غیرممکن است. یک صفحه بدون پیوندهای ورودی نمی تواند در فهرست موتور جستجو ثبت شود - و بنابراین ، توسط مشتریان بالقوه شما پیدا نمی شود.
باید توجه داشته باشم که دو صفحه که به یکدیگر پیوند دارند ، اما به صفحات دیگر پیوند ندارند ، توسط عنکبوتها و ربات ها دیده نمی شوند.
پیوندهای داخلی
جدا از عوامل فنی ، پیوندها فقط برای موتورهای جستجو قابل مشاهده نیستند. کاربران شما باید بتوانند آزادانه در سایت شما حرکت کنند. این نکته را در هنگام برنامه ریزی از ساختار پیوند داخلی فروشگاه مد به خاطر داشته باشید و مهمترین پیوند ها را در نمای ساده قرار دهید. ارسال پیام از طریق بسیاری از وب سایت های دیگر در فروشگاه آنلاین آسانتر است زیرا اغلب مجبور هستید دسته های جدید را به صورت ناوبری به سایت خود اضافه کنید.
7. ایجاد بک لینک از سایتهای دیگر
تا به امروز ، پیوندهای ورودی از صفحات وب مربوطه همچنان یکی از قدرتمندترین عوامل رتبه بندی هستند. "مناسب" واژه مهم در اینجا است. اگر می خواهید وب سایت مد شما در موتورهای جستجو رتبه بالایی داشته باشد ، به بک لینک از سایر وب سایت های مرتبط با مد نیاز دارید. بنابراین چگونه می توانید آن سایت ها را به شما پیوند دهید؟
قدم اول ایجاد محتوای برجسته ای است که دیگران مایل به پیوند دادن به آن هستند. شما به تصاویر بصری جذاب نیاز دارید ، از آنجا که مد آن را می طلبد ، و اگر کسی که پیوند شما را می خواهد می توانید از طریق تبادل جلو بروید .
1. به وبلاگ نویسان مد دسترسی پیدا کنید. اگر واقعاً کاری دارید که ارزش نوشتن آن را دارد . هنگامی که یک وبلاگ در مورد آخرین روندهای مد یا ایده های طراحان وجود دارد ، خوانندگان وبلاگ به سایت شما مراجعه می کنند. یک جایزه خوب برای شما است . شما می توانید بهترین وبلاگ نویسان را با WebSEO Backlink Spy پیدا کنید: simpy URL های رقبا را وارد کنید و نتایج خود را با اقدامات مختلفی از مجوز بک لینک انجام دهید. راه دیگر استفاده از MonitorING است تا ببینید وبلاگ نویسان کلمات کلیدی دقیقی را که می خواهید برای آنها ذکر شود ذکر می کنند.
2- با صنعت مد مصاحبه کنید. این می تواند یک طراح یا یک افراد مشهور باشد - هر کس به اندازه کافی خوش شانس باشد که بتوانید پیدا کنید. مصاحبه با یک شخص مهم ، مطالب کاملاً قابل پیوندی است و مصاحبه شونده شما می تواند اولین کسی باشد که به شما بک لینک می دهد. آنها یک نمونه خوب برای دیگران خواهند بود و باعث می شوند پیوندهای بیشتری دنبال شود.
3. سازماندهی رویدادهای آفلاین. محتوای موجود در وب سایت شما تنها چیزی نیست که می تواند به شما بک لینک ببخشد. شما می توانید با وبلاگ نویسان آشنا شوید که می توانند از نظر جسمی در یک رویداد مد شرکت کنند ، و اگر کسی را می شناسید و می توانید آنها را دعوت کنید - این کار را انجام دهید. یک رویداد مد را میزبانی کنید یا فقط در آن شرکت کنید و دوستان وبلاگ نویس بدون شک شما را در به روزرسانی بعدی خود ذکر خواهند کرد.
موفقیت شما به میزان قدرت شما برای سایت شما بستگی دارد و این اختیارات در بک گراند ها اندازه گیری می شود - اثبات دیجیتال مبنی بر اینکه شما واقعاً همانطور که معرفی می کنید هستید؟ که اینجا توسط کاربران تأیید می شوید . اگر قبلاً نتوانسته اید روی سئو خود تمرکز کنید هیچ زمانی برای شما دیر نیست . پیشرفت خود را با دقت دنبال کنید و همیشه به روز باشید . ما همیشه در کنار شما خواهیم بود .